Інститутом Муніципального Менеджменту проведено семінар за програмою: “Маркетинг у сфері управління багатоквартирними будинками”

    14 червня 2016 року в столиці, за сприяння ГС “Асоціації управителів житла”, відбувся перший семінар за програмою: “Маркетинг у сфері управління багатоквартирними будинками”.

    В ході проведення семінару-тренінгу бізнес-консультант, доцент кафедри маркетингу та управління бізнесом Національного університету “Києво-Могилянська академія”, кандидат наук з державного управління Ірина Гриджук фахово, цікаво та доступно ознайомила учасників семінару з найголовнішими маркетинговими інструментами побудови ефективної взаємодії зі споживачами та надала вичерпні відповді на запитання:

    – Як передбачити поведінку споживача в залежності від соціально-економічної та політичної ситуацій в суспільстві?

    – Як стати лідером у своїй галузі?

    – З чого почати розробку маркетингового плану?

    – Які фундаментальні дані мають бути в основі побудови маркетингової стратегї?

    Крім відповідей на вищезазначені запитання, слухачі семінару отримали практичні поради щодо запровадження маркетингових інструментів в процесі здійснення господарської діяльності.

    В цілому, семінар виявився цікавим та корисним для фахівців сфери управління житловим фондом, про що свідчить активність учасників семінару в ході його проведення.

    По завершенню заходу президент ГС «Асоціація управителів житла» Василь Ліман побажав учасникам семінару успіхів у їх важливій, наполегливій праці та подальшого розвитку їх управлінської діяльності і виконав почесну місію – вручив слухачам сертифікати, які свідчать про успішне проходження курсу: «Маркетинг у сфері управління багатоквартирними будинками».